Kodas Programos pavadinimas
VV20.1.

AKTYVUS PARDAVIMAS NAUJIEMS KLIENTAMS

  • Pardavimo rezultatų planavimas ir asmeninių pastangų vertinimo modelis. Įdirbio svarba ateities rezultatams pasiekti;
  • Efektyvus prisistatymas. Pozityvaus pirmojo įspūdžio formavimas;
  • Argumentavimas ir prieštaravimų suvaldymas, dirbant su naujais klientais.
VV20.2.

PROFESIONALUS PARDAVIMAS

  • Pardavimo strategija ir taktika. Sisteminis pardavimų planavimas ir vykdymas;
  • Vizito struktūra. Esminės pardavimo technikos ir praktinių situacijų modeliavimas bei analizė;
  • Bendravimo psichologija.
VV20.3.

KRYPTINGAS KLAUSIMŲ FORMULAVIMAS IR AKTYVUS KLAUSYMAS

  • Kryptingo pokalbio vedimas įvairiose verslo situacijose;
  • Aktyvaus klausymo technika, skatinanti atvirumą ir sprendimo radimą;
  • Kryptingų klausimų formulavimo modelis F3P, skatinantis pasitikėjimą ir susitarimus.
VV20.4.

ĮTAIGUS PASISAKYMAS IR DISKUSIJOS VALDYMAS

  • Pasitikėjimas savimi. Auditorijos sudominimas ir kontakto užmezgimas;
  • Įtaigaus pasisakymo struktūra;
  • Sėkmingas idėjų pateikimas ir diskusijos valdymas.
VV21.1.

“WIN-WIN” DERYBOS

  • „Verslas verslui“ derybų struktūra;
  • „Win-Win“ derybų vedimo psichologiniai aspektai ir technikos. Praktinių situacijų analizė;
  • Rezultatyvūs susitarimai, sprendimų skatinimas.
VV21.2.

KAINOS IR VERTĖS ARGUMENTAVIMAS

  • Kainos formavimo principai;
  • Ekonominis kainos pagrindimas ir argumentavimas verte;
  • Nuolaidų įtaka ir prieštaravimų dėl skirtingo kainų suvokimo valdymas.
VV21.3.

VERTĖS KŪRIMO KLIENTUI STRATEGIJA IR TAKTIKA

  • Darbo su svarbiausiais klientais strategija ir planavimas;
  • Vertės klientui paieška ir jos pristatymas – TAKTIKA modelis;
  • Svarbiausių klientų sprendimų priėmimo analizė ir lojalumo didinimo principai.
VV22.1.

PARDAVIMŲ VALDYMAS TELEFONU

  • Kasdieninio planavimo ir įdirbio formavimo principai;
  • Efektyvaus pokalbio telefonu struktūra. Praktinių įgūdžių treniruotės.
  • Prieštaravimų suvaldymas ir susitarimų skatinimas telefonu.
VV23.1.

PAPILDOMAS PARDAVIMAS

  • Papildomo pardavimo strategija ir taktika;
  • Papildomo pardavimo situacijos ir pokalbio su klientu valdymas;
  • Pozityvus mąstymas ir psichologiniai bendravimo su klientu aspektai.
VV24.1.

LAIKO PLANAVIMAS IR STRESO VALDYMAS

  • „Laiko vagys“. Žmonių elgesio tipai;
  • Laiko planavimo principai ir metodai;
  • Stresas ir streso valdymo metodai. Pozityvus mąstymas ir pasitikėjimo ugdymas.
VV25.1.

SĖKMINGAS PASIRENGIMAS IR ĮMONĖS PRISTATYMAS PARODOSE

  • Pasiruošimas parodai, tikslų nustatymas ir veiksmų plano sudarymas;
  • Pozityvaus pirmojo įspūdžio formavimas ir efektyvus prisistatymas;
  • Situacijų su klientais valdymas ir susitarimų dėl tolimesnio bendradarbiavimo vykdymas.
VV26.1.

PARDAVIMŲ VALDYMO SISTEMA. PAŽANGŪS PARDAVIMO STILIAI

  • Pardavimų valdymo sistema: tikslai, analizė, planavimas, procesai;
  • Pardavimų strategija ir taktika skirtingiems klientų tipams;
  • Pokalbio su klientu struktūra. Pokalbio vedimas sėkminga kryptimi.

Domina mūsų paslaugos, programos, seminarai ir norite gauti daugiau informacijos? Užpildykite ir išsiųskite pateiktą formą ir mes su Jumis nedelsiant susisieksime.

Powered By ChronoForms - ChronoEngine.com