Kodas Programos pavadinimas
VV40.1.

EFEKTYVUS APTARNAVIMO STANDARTŲ DIEGIMAS

  • Aptarnavimo standartų kūrimo modelis;
  • Klientų aptarnavimo situacijų praktinis modeliavimas-klientų aptarnavimo elgsenos analizė;
  • Visos klientų aptarnavimo komandos teigiamo požiūrio, nuotaikos ir elgsenos formavimas aptarnaujant klientus. Sudėtingų ir konfliktiškų situacijų suvaldymas.
VV41.1.

EFEKTYVUS PARDAVIMO PROCESO VALDYMAS

  • Pardavimo proceso veiksmų, tikslų, resursų ir kompetencijos įvardinimas;
  • Pardavimo proceso analizė, vertinimas ir optimizavimas;
  • Svarbiausių veiklos rodiklių nustatymas, ataskaitų formavimas ir proceso kontrolė.
VV42.1.

EFEKTYVI VIDINĖS KOMUNIKACIJOS MATRICA

  • Teoriškai ir praktiškai suprasti ir išmėginti, kas yra „vidinė komunikacija” įmonėje ir kaip tai vyksta komunikacija iš apačios į viršų, horizontali komunikacija, komunikacija iš viršaus į apačią.
  • Praktiškai išmėginti esminius komunikavimo įrankius, kurie padėtų efektyviai koordinuoti tarpusavio veiklą, dalintis informaciją, daryti ir įgyvendinti sprendimus, bendradarbiauti komandoje. Komunikacijos kanalai, priemonės ir trukdžiai.
  • Nustatyti esamą situaciją, numatyti gaires ir sudaryti veiksmų planą vystyti vidinę komunikaciją.
  • Testai, vidinės komunikacijos modulis, žmonių elgesio tipo nustatymas, veiksmų plano sudarymas.
VV43.1.

TRENERIŲ RUOŠIMO PROGRAMA

  • Suaugusių mokymo pagrindiniai principai.
  • Suaugusiųjų mokymo modelis „Training Master Design“.
  • Prezentacinės technikos. Individualaus stiliaus analizė ir vystymas.

Domina mūsų paslaugos, programos, seminarai ir norite gauti daugiau informacijos? Užpildykite ir išsiųskite pateiktą formą ir mes su Jumis nedelsiant susisieksime.

Powered By ChronoForms - ChronoEngine.com